-->

Πέμπτη, 25 Ιουλίου 2013

Ο άνθρωπος πρώτα και μετά ο λογιστής...


 
Παρασκευή 26/07/2013 στις 02:30 το ξημέρωμα και μετά από μία κουραστική ημέρα προσπαθώ να συγκεντρώσω δύναμη για την αυριανή ακόμη δυσκολότερη ημέρα αγωνίας, άγχους και κούρασης.
   Μετά από σχεδόν είκοσι περίπου χρόνια στο επάγγελμα νιώθω ότι το φετινό καλοκαίρι είναι ατελείωτο, κουραστικό και επώδυνο για την υγεία την δική μου, αλλά και όλων των συναδέλφων που θα διαβάσουν την ανάρτησή μου στο blog.
   Οι ώρες εργασίας ατελείωτες και ο κίνδυνος λάθους μεγαλύτερος και ισχυρότερος  από ποτέ.
   Όλες οι γνώσεις, οι ατελείωτες ώρες μελέτης-εργασίας, η οργάνωση, η υπομονή, η επιμονή, μοιάζουν πλέον εφόδια ασήμαντα μπροστά σε μία Λερναία Ύδρα η οποία κάθε ημέρα γεννά ατελείωτα κεφάλια.
   Παρ' όλα αυτά από κάποια σπίθα μέσα μου ξεπηδάει η δύναμη για την επιβίωση στη δύσκολη αυτή συγκυρία του επαγγέλματος μου, και το μυαλό μου όλο και περισσότερο προσπαθεί να ανακαλύψει μία λύση για να αποφύγει την κατάρρευση και την καταστροφή.
   Γνωρίζοντας ότι δεν είμαι ο μόνος που αντιμετωπίζω και βιώνω αυτή την κατάσταση, ευελπιστώ σε παράταση των δηλώσεων έστω και με την μορφή απεξάρτησης από το τελευταίο ψηφίο του αριθμού φορολογικού μητρώου, μιας και όλοι οι συνάδελφοι πλέον έχουμε καταλάβει ότι ο Αύγουστος θα είναι ο θερμότερος μήνας του φετινού καλοκαιριού.
   Επίσης θέλω να πιστεύω όχι μονομερώς έχοντας σαν αντίπαλο το ίδιο μου το κράτος, αλλά και νιώθοντας υπεύθυνος για τον δικό μου εαυτό απέναντι στους άλλους, στην δύναμη εκείνου του ανθρώπινου μυαλού που δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες ώστε να ελαφρύνει ένα πρόβλημα και όχι να το διογκώσει και να το κάνει αξεπέραστο.
   Αυτές οι λίγες γραμμές μου έδωσαν μία ανάπαυλα δροσιάς και μία μικρή ελπίδα για το αύριο.
 
   Καλή συνέχεια και καλή δύναμη σε όλους.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More